Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich pracowników, którzy obsługują klientów zgłaszających reklamacje.
Najbliższy termin: 2025-04-24 - 2025-04-25 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1586.70 zł brutto (Vat 23%)
Naszym celem jest pokazanie, jak dokonywać eksportu i dokonywać dostaw wewnątrzwspólnotowych, z uwzględnieniem właściwych zabezpieczeń w umowach, które pozwolą uniknąć niepotrzebnych kosztów dla obu partnerów, w sytuacji powstania sporu.
Najbliższy termin: 2025-05-29 - 2025-05-30 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
First Minute: -200zł
2324.70 zł brutto (Vat 23%)
TRANSPORT DROGOWY: WSPÓŁPRACA PRZEWOŹNIKA – ZLECENIODAWCY – ZAŁADOWCY/ODBIORCY PROBLEMY – PRAKTYKA – PROCEDURY – PRAWO – POROZUMIENIE . SZKOLENIE ORGANIZOWANE STACJONARNIE I ONLINE!POBIERZ OFERTĘ (...)
Najbliższy termin: 2025-06-03 - 2025-06-03 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
First Minute: -100zł
1426.80 zł brutto (Vat 23%)
Jak prowadzić negocjacje wstępne,jak przyjąć partnera i jak zachować się jadąc do partnera, jak prowadzić negocjacje cenowe,jak skutecznie bronić się przed manipulacją ze strony partnera,jak przełamywać impas i wykorzystać techniki retoryczne.
Najbliższy termin: 2025-06-05 - 2025-06-06 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
First Minute: -200zł
2324.70 zł brutto (Vat 23%)
czym jest savoir-vivre, etykieta w biznesie, zasady savoir vivre w biznesie, dress code biznesowy, dress code w urzędzie, mowa ciała, jak zrobić dobre pierwsze wrażenie, pozytywny wizerunek w biznesie, precedencja, korespondencja firmowa
Najbliższy termin: 2025-05-12 - 2025-05-12 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1217.70 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy zajmują się bezpośrednią obsługą Klienta
Najbliższy termin: 2025-04-24 - 2025-04-25 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Rabat: -5%
1507.37 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie da odpowiedź na pytania związane ze skuteczną realizacją założeń polityki zakupowej.Pokazane zostaną metody przeciwdziałaniu manipulacji w negocjacjach zakupowych.
Najbliższy termin: 2025-10-27 - 2025-10-28 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
First Minute: -200zł
2324.70 zł brutto (Vat 23%)
budowanie pozytywnego doświadczenia pracownika (employee experience), dobrostan pracownika (total well-being), poczucie spełnienia pracownika (employee fulfillment), badanie doświadczeń i potrzeb pracownika, empoyer branding, indywidualny rozwój
Najbliższy termin: 2025-05-15 - 2025-05-16 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
2570.70 zł brutto (Vat 23%)
Obsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center
Najbliższy termin: 2025-04-24 - 2025-04-25 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1586.70 zł brutto (Vat 23%)
Cele szkolenia:► Poznanie cech efektywnego zespołu oraz charakterystyki procesów grupowych► Rozwijanie umiejętności identyfikowania zachowań wspierających i utrudniających realizację celów zespołu► Identyfikowanie własnych predyspozycji w zakresie
Najbliższy termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1586.70 zł brutto (Vat 23%)
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.