Praca z klientami wymaga szczególnego podejścia - nie tylko nastawienia na rozwiązywanie problemów, ale też umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami.
Najbliższy termin: 2025-05-22 - 2025-05-23 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
First Minute: -100zł
1820.40 zł brutto (Vat 23%)
Zapraszamy na naszą stronę interentową:Asertywność w sprzedaży i obsłudze klienta czyli sztuka satysfakcjonowania klienta>>> Podstawą sukcesu rynkowego firmy, handlowej, finansowej, czy też produkcyjnej (...)
Najbliższy termin: 2025-05-22 - 2025-05-23 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
First Minute: -100zł
1697.40 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie obejmuje m.in. zagadnienia: thinking tools, teoria ograniczeń TOC, narzędzia krytycznego myślenia, docieranie do źródła problemu, analizowanie problemu, ryzyko nieadekwatnego rozwiązania problemu, jak poszukiwać różnych rozwiązań
Najbliższy termin: 2025-05-22 - 2025-05-22 Lokacja: online, Mazowieckie
1463.70 zł brutto (Vat 23%)
podstawy zrównoważonego rozwoju, wpływ ESG na decyzje zakupowe, etyczne praktyki, zasady współpracy z dostawcami, zasady integracji celów ESG ze strategią zakupową.
Najbliższy termin: 2025-05-22 - 2025-05-23 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
2816.70 zł brutto (Vat 23%)
Kursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy
Najbliższy termin: 2025-04-22 - 2025-04-23 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1845.00 zł brutto (Vat 23%)
Kursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy
Najbliższy termin: 2025-04-22 - 2025-04-23 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1845.00 zł brutto (Vat 23%)
Kursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy
Najbliższy termin: 2025-04-22 - 2025-04-23 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1845.00 zł brutto (Vat 23%)
Kursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy
Najbliższy termin: 2025-04-22 - 2025-04-23 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1845.00 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie obsługa klientów trudnych i konfliktowych pokazuje w jaki sposób działać skutecznie w kontakcie z trudnym klientem oraz w sytuacjach konfliktowych.
Najbliższy termin: 2025-04-22 - 2025-04-23 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1845.00 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie zarządzanie energią - jako klucz do efektywności pracownika, dedykowane jest dla pracowników i osób zarządzających grupami oraz projektami, którzy chcą zwiększyć swoją osobistą efektywność i satysfakcję z pracy oraz osiągać wspaniałe wynik.
Najbliższy termin: 2025-04-22 - 2025-04-23 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1845.00 zł brutto (Vat 23%)
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.