2014-01-15 13:35:54
Jedno nierozerwalnie wiąże się z drugim, bo, żeby sprzedaż towar trzeba najpierw zaprezentować go i to w doskonały sposób. Ale, jak odgadnąć skryte potrzeby klienta, jak te potrzeby uświadomić oraz pobudzać, a nawet kreować, a potem zaspokoić je?
2012-05-11 09:06:21
Jak podaje Portalspożywczy.pl na podstawie statystyk Wilczybilet.pl największy odsetek negatywnych referencji mają właśnie przedstawiciele branży handlowej.
2012-05-09 09:37:19
Celem każdej osoby, która prowadzi własną firmę jest jak największa sprzedaż swoich produktów lub usług. Co jednak zrobić kiedy w czasach rosnącej konkurencji na rynku klienci zaczynają zwracać się ku innym firmom oferującym podobne produkty.
2012-04-24 12:07:40
Niezmiernie ważnym elementem podczas działalności każdej firmy jest nie tylko utrzymywanie przy swojej ofercie dotychczasowych klientów, ale również zdobywanie nowych.
2012-04-24 12:02:11
Wbrew pozorom sprzedaż nie jest łatwą sztuką. Aby odnosić sukcesy na tym gruncie niezbędne jest doświadczenie, kwalifikacje i odpowiednia wiedza, a także niezbędne w tym zawodzie predyspozycje.
2012-04-24 11:52:33
Aby skutecznie sprzedawać należy komunikować się z klientem w taki sposób, aby go przekonać do towarów lub usług, jakie mamy do zaoferowania.
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.