Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione szkoleniamagnify

Sztuka Negocjacji i Obrony Przed Psychomanipulacją: Warsztaty Praktyczne

KC Centrum Rozwoju

Intensywne warsztaty negocjacyjne, które łączą teorię z praktyką. Naucz się rozpoznawać manipulacje, zarządzać emocjami i stosować techniki komunikacji w codziennej pracy. Praktyczne ćwiczenia, realne przykłady i techniki do wdrożenia od zaraz!

Najbliższy termin: 2025-04-15 - 2025-04-15 Lokacja: Opole, Opolskie

470.00 235.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Obsługa reklamacji i skarg - jak profesjonalnie zadbać o dobre relacje i interes firmy

J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Szkolenie 2-dnioweSzkolenie z obsługi reklamacji i skarg obejmuje m.in. następujące zagadnienia: metody i narzędzia obsługi reklamacji i skarg, prawne aspekty reklamacji, typy klientów w kontekście reklamacji i skarg, asertywna komunikacja z różnymi

Najbliższy termin: 2025-06-03 - 2025-06-04 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1890.00 zł

2324.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Project Manager – skuteczna komunikacja, przywództwo, negocjacje i rozwiązywanie

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na  naszą stronę internetową:Project Manager – umiejętności miękkie: komunikacja, przywództwo, negocjacje i rozwiązywanie konfliktów>>> Intensywny trening dla kierowników projektów, (...)

Najbliższy termin: 2025-06-05 - 2025-06-06 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie

1580.00 1480.00 zł

First Minute: -100zł

1820.40 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Storytelling. Jak budować wizerunek marki przez jej historię

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Storytelling w biznesie>>> Szkolenie przedstawia najbardziej sprawdzone sposoby opowiadania historii i daje narzędzia do ich samodzielnego budowania. (...)

Najbliższy termin: 2025-06-13 - 2025-06-13 Lokacja: Kraków, Małopolskie

980.00 490.00 zł

First Minute: -50%

602.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie – warsztaty dla pracowników administracji

J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Podczas szkolenia omówimy następujące zagadnienia: komunikacja z klientem urzędu, reguły profesjonalnej obsługi klienta, komunikacji werbalna i niewerbalna, zasady komunikacji mailowej, badanie potrzeb klienta, typy osobowości klienta.

Najbliższy termin: 2025-06-16 - 2025-06-16 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

990.00 zł

1217.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna obsługa klienta w praktyce. Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientem

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Lojalny i oddany klient jest podstawą sukcesu każdej firmy. Nastawienie firmy na klienta to specyficzna forma pracy firmy, gdzie wyraźnie widać, że podmiotem każdej aktywności pracowników firmy jest klient.

Najbliższy termin: 2025-06-23 - 2025-06-24 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

1480.00 1380.00 zł

First Minute: -100zł

1697.40 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Zarządzanie reklamacjami w praktyce - REWOLUCYJNE ZMIANY

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Wraz z przystąpieniem Polski do UE umocniła się pozycja konsumenta (kupującego) oraz wzrosła odpowiedzialność producenta za produkt wprowadzany do obrotu.

Najbliższy termin: 2025-04-28 - 2025-04-28 Lokacja: Kraków, Małopolskie

980.00 930.00 zł

First Minute: -50zł

1143.90 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalny Office Manager – rola asystentki/ asystenta w biurze, najlepsze praktyki biznesowe

J.G.Training szkolenia specjalistyczne

a warsztacie omówimy między innymi następujące zagadnienia: rola asystentki w sekretariacie, etykieta biznesowa, mowa ciała, trudne sytuacje w pracy asystentki, organizacja spotkań i wyjazdów, korespondencja firmowa, netykieta, rozmowy telefoniczne.

Najbliższy termin: 2025-06-23 - 2025-06-23 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1090.00 zł

1340.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznego

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.

Najbliższy termin: 2025-04-15 - 2025-04-15 Lokacja: Opole, Opolskie

450.00 225.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Jak Radzić Sobie z Wymagającym Klientem: Warsztaty Komunikacji i Asertywności

KC Centrum Rozwoju

Praktyczne warsztaty uczą, jak profesjonalnie radzić sobie z wymagającymi klientami, poprawiać komunikację i asertywnie rozwiązywać konflikty, zwiększając zadowolenie klientów.

Najbliższy termin: 2025-04-16 - 2025-04-16 Lokacja: Opole, Opolskie

450.00 225.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Strona: 1 2 3 4 5 69