Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Konferencje handlowe

Zapraszamy Państwa na konferencje handlowe organizowane na terenie naszego kraju.

Zobacz także:

Słowa kluczowe:

  • LOVEMARKS – jak stworzyć markę, która trwale podbije rynek!

17 września 2012 r. pod hasłem: „LOVEMARKS – teoria, która zmieniła marketing!” odbędzie się w Warszawie XXXVI seminarium z cyklu AUTORYTETY. Spotkanie poprowadzi Kevin Roberts dyrektor generalny Saatchi&Saatchi Worldwide i innowator, który przekształcił firmy, marki i ich reputacje.

Więcej  na: LOVEMARKS – jak stworzyć markę, która trwale podbije rynek!

  • OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA NAUKOWA Społeczeństwo internautów a kultura globalna Prawno – kulturowe aspekty umowy handlowej dotyczącej zwalczania obrotu towarami podrobionymi

Celem konferencji jest merytoryczna dyskusja wokół tematyki: prawnej, kulturowej i informatycznej wynikającej z rozwoju współczesnego społeczeństwa internautów wpisanego w kulturę globalnego przekazu, w związku z ogólnopolską debatą nad umową handlową ACTA.

Więcej na:  OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA NAUKOWA Społeczeństwo internautów a kultura globalna Prawno – kulturowe aspekty umowy handlowej dotyczącej zwalczania obrotu towarami podrobionymi

  • Magister w kieszeni i co dalej?

Konferencja ma poruszać temat perspektyw absolwentów wyższych uczelni szczególnie pod kątem rozwoju własnych działalności gospodarczych.

Więcej na: Magister w kieszeni i co dalej?

***

Opracowanie: Serwis www.konferencje24h.pl