17 września 2012 r. pod hasłem: „LOVEMARKS – teoria, która zmieniła marketing!” odbędzie się w Warszawie XXXVI seminarium z cyklu AUTORYTETY. Spotkanie poprowadzi Kevin Roberts dyrektor generalny Saatchi&Saatchi Worldwide i innowator, który przekształcił firmy, marki i ich reputacje.
Więcej na: LOVEMARKS – jak stworzyć markę, która trwale podbije rynek!
Celem konferencji jest merytoryczna dyskusja wokół tematyki: prawnej, kulturowej i informatycznej wynikającej z rozwoju współczesnego społeczeństwa internautów wpisanego w kulturę globalnego przekazu, w związku z ogólnopolską debatą nad umową handlową ACTA.
Konferencja ma poruszać temat perspektyw absolwentów wyższych uczelni szczególnie pod kątem rozwoju własnych działalności gospodarczych.
Więcej na: Magister w kieszeni i co dalej?
***
Opracowanie: Serwis www.konferencje24h.pl
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.